
Min første Vålerenga-kjærlighet var Vålerenga Hockey. I over 30 år har jeg sagt at et skikkelig bra hockeymatch er bedre enn en skikkelig bra fotballkamp. Årene jeg hadde med Vålerenga fra da og til 2009 var magiske. På tross av bonus runder og all slags drit var det en klubb med vinnermentalitet og lagånd.
Les mer…






