
Viking er egentlig et fascinerende lag. Jo mer negativ energi de klarer å skape rundt seg, jo mer forer de av det og blir enda verre.
Les mer…
Min første Vålerenga-kjærlighet var Vålerenga Hockey. I over 30 år har jeg sagt at et skikkelig bra hockeymatch er bedre enn en skikkelig bra fotballkamp. Årene jeg hadde med Vålerenga fra da og til 2009 var magiske. På tross av bonus runder og all slags drit var det en klubb med vinnermentalitet og lagånd.
Les mer…
Rammen var satt. Rosenborg har allerede kniven på strupen i sin andre kamp for sesongen mens Vålerenga ser ganske lovende ut. Legg på et litt halvglissent Lerkendal som har mistet troa på laget som vant serien 100 ganger på rad, og et Vålerenga som fyller mesteparten av bortefeltet så kan du se for deg at forventningene våre var ganske store.
Les mer…
I en kamp der Vålerenga omtrent ikke møtte opp før langt ut i andre omgang, møtte Kristiansund opp med en spiller som skulle vært værende hjemme på Nordmøre. Hvorfor må Vålerenga protestere og hvorfor har man ikke ett system i 2025 som forteller lagene at de setter opp en spiller som ikke kan spille?
Les mer…