
Start – Vålerenga 2-0: De hjelpeløses hjelper vil ikke dø
Vålerenga – Sarpsborg 08 3-2: «Så nærme himmelen man kommer»
Johs er klar – velkommen tilbake!
HakMam – Vålerenga 1-0: Ingen bedring
Exit Bakke, enter usikkerhet?
Vålerenga – KFUM 2-2: Ikke bra nok, gitt..
Pissa på i Molde
Vålerenga – Lillestrøm 0-2: Vi ser hvor skoen trykker
Fredrikstad – Vålerenga 1-1: Når man ikke dreper kampen

Dette er en kamp vi burde vunnet. Vi har nok sjanser til å drepe kampen på 0-1. Dessverre klarer vi ikke å sette 0-2 og Fredrikstad utligner. Ikke helt ufortjent at de scorer, men bittert når man teller gode sjanser før de utligner. Samtidig sitter jeg med følelsen at denne kampen hadde vi tapt i fjor.
Les mer…








